Stress=

Ja ni stress trimning = katastrof tassar... Herre min Gud vad jag ställt till det. Hildurs tassar ser ut som om jag klippt med ögonbindel på... Fan, hoppas gräset är riktigt långt... Skit samma det blir som det blir och det hinner växa ut till nästa utställning i alla fall. Så nu är i alla fall båda hundarna trimmade. Så i morgon blir det badet och kolla över trimningen. Sen ska det packad och fixas. Ev sätter vi upp tältet i morgon, får väll se hur vi ligger till i tiden. 
I förmiddags var vi hos Helle och Erik, mysigt och trevligt som vanligt. Effi tycker hans leksaker är toppen roliga. Nu sover Effi  och jag myser i soffan med fem vovvar. Killarna är på träning och kommer väll vid nio. Då börjar den serien jag tycker är bra o självklart ska se. 
Nu vill jag önska min gurk odlare en fantastisk resa och skynda dig hem så vi kan skvallra!! Kram på dig!!
Nähä nu ska jag göra en kopp te och gräma mig över tassarna...




Kommentarer
gurkodlaren

Du e´väl för rar.
Tänk positivt, det va väl tur att du inte hade ögonbindel på hela tiden du trimmade. Ja, du ser att
det kunde varit mycket värre. Håller tummar o tår o
så hörs vi snart igen.
Kram

Svar: Ja du resten blev kanske inte mycket bättre... Men vi hoppas domaren är riktigt gammal och blind;) ha ha eller får jag köra med det där tutt knepet du vet ;) . Ha det super toppen och hoppas du sover gott i natt!! Kram kram
Susanna Rehn

2013-09-12 @ 20:14:19
Anonym

TOKFIA

Svar: Jaså ;)
Susanna Rehn

2013-09-12 @ 22:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0