Kallt

Fy vad jag tycker det är ruggigt och kallt i dag. Blåser gör det. Nä tillbaka med solen och dom härliga dagarna tack!!

Nu har jag bäddat plockat av diskmaskinen plockat hund bajs gett hundarna mat så klart. Fixat frukost till barnen. Nu tog jag mig en kopp kaffe och satte mig här i soffan med Effi. Vi tittar på barnprogram . Mysig start på dagen tycker jag. 
Nu har Linnea och Oliver åkt i väg med bussen . 
Dom ända planerna i dag är att köpa lite mjölk och en fisk gratäng. Sen ska jag va på jobb 15.30. Jobbar till ett i natt... En riktig skit tid. Det roliga är att jag ska jobba med Lotta ❤. 
Vad vi ska fördriva dagen med fram till dess vet jag inte . 
Hoppas ni får en fin dag❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0