Passat klockan...

I natt har jag passar klockan , tokigt jo jag vet. Detta bara för vi satt den på fem då Lars nu ska börja redan kl sex. Å jag var rädd klockan skulle väcka Effi. Så jag har passat den. Lars var likadan och gick upp långt innan, stackars. 
Det blev så att jag somnade ganska gott när Lars gått upp och kl sex kallade Effi. Så det va ju ändå skönt hon fick sova så pass. 
Jag är så orolig och kallsvettig och konstig på natten nu, tror det är medicinerna. Jobbigt att ha det så men det går väll över. 

Tog denna bild på tjejerna i går kväll innan Effi gick och la sig. Fina 💗

I dag blir nog en lång och jobbig dag. Mormor och Oliver ska i väg på lite shopping i dag, jätte roligt och mysigt för Oliver. Å han behöver verkligen kläder. Han växer så det syns för varje dag. Hade dom fått en klipp tid också vore det perfekt. 
Ev ska Linnea åka bussen till Väla med en kompis . Det gör dom ju rätt i, kul! Men det betyder låååång ensam dag för Effi och mig. 
Skulle behöva städa lite garderober men vet inte vad jag orkar. Får väll se. 
Måste till affären en sväng och köpa tvättmedel så jag kan köra igång tvättmaskinen . 

I dag ska Lars inte ha någon middag, han ska till Ishallen 17.40 för att äta med dom andra ledarna. Kul för honom! Men det blir som sagt en låååång ensam dag. 
I kväll är det för tillfället mitt favorit program på tv, Ryttareliten . Så intressant tycket jag. 
Så jag försöker sikta in mig på det!!

Nu längtar jag så till jag är pigg och på G. Vill lura med min mamma på en mys runda bara hon och jag. Har sett så fina skor jag skulle vilja ha. Sen är jag ute efter en sådanhär 

Något liknande i alla fall. Tycker dom är fina. 
Jag var sugen på att börja med Slanka denna veckan men nu är vi bort bjudna på torsdag kväll på Påsk fest och sen ett kalas på söndag så det verkar ju lite dumt . Men efter det får det nog bli så. 

Jag brukat alltid köpa någon liten påsk present till barnen , har inte gjort det i år. Får kanske bli ett vanligt litet ägg i år bara. Vill ju inte ge dom för mycket godis...
Vi får väll se.

Jaha var ni för planer i dag ? Just nu skiner solen här så har vi tur blir det en fin dag. Undras om man kanske skulle orka och klara en tur till hembygdsparken . Köns just nu inte så. Ja vi får väll se. 
Ha det gott nu❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0