Fredag

Jaha Oliver blev mycket nöjd med sin födelsedag så det va härligt😊
Tack Alla som kom❤





Det blev köpe tårta . Inte precis det jag vill men jag hade att göra ändå. Effi blev så super förkyld i går och krävde mycket tid. Så synd om henne. Lite innan gästerna kom fick hon Alvedon och piggnade till bra och hade roligt . 

Nu har jag slängt in sängkläder i tvättmaskinen. Brukar lämna dom till mor men denna gången får det bli så här. 
Ska sen plocka av diskmaskinen och dammsuga . 
Sen kommer vi nog få slappa och mysa en del. 
När Lars kommer hem måste jag gå och lägga mig. Jobbar ju tre nätter nu. 
Sen kl åtta i kväll kör killarna till ishallen då dom nu varje fredag kväll kommer ha träning mellan kvart i nio och tio.... 
Linnea får passa Effi när jag kört till jobb. Men det går ju va då Effi ändå sover då. 
För övrigt är min plan i helgen att bada Hildur. 
Försöka rensa köks skåp och städa tvättstugan. 
Har en del skit att slänga och en del vi behöver uppdatera i köket. Får bli på Ikea en gång. 
Vi får väll se vad jag orkar och hinner i helgen. 
Nästa vecka och veckan därpå jobbar jag bara två till fällen så där får jag ju en del tid att komma i kapp. 

Ska ta tag och börja med Slanka också . Ska bara ladda lite. Skulle börjat i måndags men det gick inte riktigt. 

Nä nu får jag väll få ändan ur vagnen eller soffan och göra lite mer nytta.

Ha det så bra i dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0