Harrys

Kl 18.00 ska jag träffa Jobba Ulle och Helle på Harrys i Ängelholm . Det ska bli riktigt roligt och mysigt att träffa dom och att dessutom gå ut och äta. Har aldrig varit där så det blir spännande. Hoppas hoppas dom har fisksoppa !!

I fm åkte Lars och Effi och jag till Väla, skulle ha nytt batteri i min klocka. Så det va bra att få det gjort. 
Vi fikade också. Frosen Yougurt ( hur det nu stavas...) 
Gott va det!! 




Vi stannade inte så länge. Körde in om Jula i Hyllinge då jag var ute efter en toalettsitts som är dubbel. En ring för barn och en för vuxna. Det hittade jag och köpte. Den va till belåtenhet . Effi tyckte den va toppen. Hon har ju ingen blöja nu på dagen. Hon är då duktig. 

När vi km hem körde Lars och Effi och hämtade resten av barnen som båda sovit borta. 
Nu slappat vi mest. Effi leker veterinär. Jo ni kan ju tänka er....😊

I går blev det så att vi körde Linnea till en kompis i Båstad sen körde vi till Sussa med familj. 
Därefter in om Maxi. Sen hem och gjorde inget... Tråkigt. Tio i sju va Effi så trött så det blev sängen. 
Själv va jag uppe till halv elva innan jag la nig. Lars kom hem vid halv nio eller något. 

Har ju fått glad utställnings resultat frånGotland  i helgen. 
I går blev Tuva 3:e bästa tik , Cleo blev 5:e med reserv cert.
I dag blev Cleo 2:à bästa tik åter igen med reserv cert och Tuva 3: e bästa tik. 
Roligt! Dom är duktiga och fina❤

Nu är det två veckor tills vi ska i väg, det ser jag fram i mot även om jag tror att den domaren nog föredrar enfärgat. Skit i det kul ska det bli😊

Nu vill jag önska ett trevligt och bra skit på denna helgen ! 
Ha det gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0