Helg

Så var det helg. Lördag fm för att vara exakt. 
I går vaknade jag halv tolv. Oliver och jag körde till stan för att kolla in matmarknaden som är i Ängelholm. Trevligt att det händer lite. 
Vi blev lite sugna och åt frukost/ lunch där. 



Där var massor som såg gott ut.



När vi kom hem grejade jag lite sen körde jag bort till Gerd och Alice. Kul att träffa dom båda och Alice är bara för härlig❤
Sen hade vi några ganska trötta tummar innan vi skulle äta middag. Det blev kräftor och lite ost som vi köpt tidigare på dagen. Det va riktigt gott!!!!

Efter maten tittade vi på en film och sen när kl va ca tio var jag så trött att jag fick krypa i säng. 

I dag är min tanke att bada Hildur. Sen vet jag inte om Lars är sugen på att kolla in matmarknaden . 
Sen vet jag att vi ska till Grevie och fira Farfar. Men jag vet ännu inte vilken tid. Därför har jag inte kunnat planera denna dagen. Vi får väll se vad vi hinner med. 

I morgon börjar Olivers hockey träning och han längtar och är lycklig för det. 
Det är bra så han får röra på sig lite. Linnea är hos mormor och morfar och har varit där nu i över en vecka. Hon trivs nog som fisken i vatten. 

Själv ser jag fram i mot nästa helg😊

Ha det gott och tack för alla kommentarer 😉



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0