I morgon

I morgon är det ingen vanlig dag, nä Oliver fyller 12 år. Stora killen , riktig tonåring ...
Så i dag gick jag upp halv tolv då jag har mycket att göra...
Har handlat mat, fixat blommor, lagat soppa till middag i dag. Plockat städat farit och flugit. 
I morgon får jag fortsätta...

Nu har jag nattar Effi . Lars och Oliver har hockey träning även i kväll. Ja nu börjar den ensamma tiden. Gör väll inte så mycket men det är alltid så mycket när man ska ha kalas och jobba bl.a. Bl.a. Bl.a. 
Skit samma. Jag ska väll orka hinna på något vis. 

Här kommer bild på våra fina sovande vovvar

Dom låg så en morgon , på rad. Såg lite kul ut. 
Jag har fått en fin bild på Tuva( Albins syster) 

Fick i går en bild på Attak, från Tindra och Albin kullen. Han hade klarat anlags provet i viltspår. Roligt! Duktig!! Fina killen. 

Gissa om man blir glad för bilder och rapporter från våra " valpar" ❤❤❤

Nu ska jag se Idol lite och dricka kaffe. 
Vad har ni gjort i dag?? 

Å förresten så roligt att ni kommenterade lite på mitt inlägg om Harriet💗

Avslutar med en bild på Albin när Harriet i dag tvättade honom...


Hej




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0