Bra

Vi hade det riktigt bra i dag i Hässleholm ! Jag trivs ju så med mitt resesällskap 😊! 
Puck vann sin klass och blev 3:e bästa hane! Toppen kul! 
Alice som travade på bättre än jag vågat hoppas på( naturbegåvning )  blev tvåa i sin klass på G av sitt " valp" bett. Annars hon vunnit sa han. 
Men det kvittade huvudsaken var att hon visade att hon är av rätt virke för att va i ringen! 
Tror det blir en kul tös att visa!!!
Är stolt över dom båda valparna!!
Tack Gerd för allt o Goa mackor kaffe mm det gör vi om nästa söndag 😊👍

Nu är det snart lägg dags. Kl ringer sex för nu börjar Lars jobba. Så nu är det mycket... Det blir en tuff vecka tror jag. 
Men jag siktar på söndag o hoppas jag lever då. 
I em har jag vilat. Ätit en super go middag o myst med barn o hundar. 
Så en bra dag alltså. 

Som sagt sängen väntar! 
Hej svej ❤



Kommentarer
limpan

Hej jag kommer troligen inte med, fy vad ledsen jag blir. Men så är livet vem har sagt det ska vara roligt gör mej? Kram!

Svar: Hej! Jaså det va ju tråkigt! Men vi hoppas det hinner ändra sig!!!! Vi hörs i dag! Kram❤
Susanna Rehn

2014-02-23 @ 22:44:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0