Väntar

Sitter o väntar på att kl ska bli 22.30 o Revenge börjar. Brukar börja kl 21.00 o va två avsnitt men inte så här i os tider. 

Dagen som gått har varit bra! Hämtade Gerd vid halv tolv och sen styrde vi mot lyckliga fåret och fick slipat lite verktyg. Toppen bra!!
Efter det körde vi in i Höganäs där vi köpte Linoljesåpa som är toppen att städa med tycker jag. Ska bli spännande att se vad Gerd tycker. 
Vi var sen och filade och kikade på både det ena och andra. En riktigt mysig eftermiddag blev det. Jag trivs så bra i Alice och Fannys mattes sällskap ❤










Så mycket gott och vackert!!!
Tack kära för i dag!!

I morgon är det ju Alla hjärtans dag, vet i katten vad jag ska hitta på för speciellt för min fam. Får hoppas inspirationen kommet i morgon . 
Den enda riktiga planen i morgon är att Linnéa ska till frissan kl ett så det ser hon fram i mot. 
Själv hade jag önskat en påhittig man som fixade en riktigt speciell kväll för oss, ha ha ja jo eller hur drömma kan man ju alltid 😊. 
Men man hör faktiskt en hel del som gör lite extra och små mysiga saker, kul för dom. 

Nä nu ska jag vänta vidare. Önskar er en bra kväll! 


Kommentarer
Lilian Jonsson

Ser att Du var på Saluhallen i Höganäs. Ett helt fantastiskt ställe tycker jag när man letar efter fina råvaror. Har Du ätit däruppe någon gång? Bra mat till hyfsade priser. Lite kul med glasluckorna i golvet som gör att man tror att man skall ramla ner i bottenvåningen. Vi höres på mezz ang Din titt. Kramiz <3

Svar: Ja just det det var där vi var, jätte mysigt och allt såg så gott ut!!! Vi år där nere, macka med skagenröra som var fantastiskt god!!! Får prova äta där uppe en gång.
Jag blev så sugen på att köpa ALLT typ , dom hade massor av goda te sorter som jag tycker mycket om.
Hoppas läget är bättre med Evert❤
Ja vi får höras om när det passar att jag kommer o tittar på valpisarna.
Önskar er en skön söndag❤kram kram
Susanna Rehn

2014-02-16 @ 10:12:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0