Just nu

Just nu klättrar en blöt Hildur på mig, måtte det snart bli kallt!!!
Just nu kurrar magen... Första dagen med bara Slanka, puuu små jobbigt men ett måste och det kommer ju bli bättre. Har ett mål kvar men väntar lite med att äta det. 

Just nu luktar här köttfärslimpa i hela huset.... 
Just nu ska dom andra sätta sig och äta men jag håller mig nog här i soffan i dag. Är en aning fräsande. 

För övrigt i dag har tvättmaskinen gått några varv, leksaker städats gånger många mm mm. 
Sen var jag en tur på Ikea med mamma och pappa för att fylla på ljusförådet. En liten sväng till Slanka blev det också. 
Huset har varit fullt med kompisar till barnen men nu är det bara vi familjen. Skönt!!!
Dom är lediga i morgon också sen är det skola igen. 

Här är en bild från i fm när Effi åt frukost , en till där Albin är väldigt sugen. 

Nu önskar jag en bra kväll! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0