Snö

Tjoho o jippi ! Nu börjar snö mängden behaga mig!!!!!!!
Men den där blåsten... Gjorde att jag inte begav mig till Lotta ❤ i dag. Tyckte det va onödigt . Men kanske kanske i morgon, hoppas!!!
I stället har jag umgåtts med Alice ❤ med matte. Inte fy skam det hellre. Jag trivs då med dom. Fina fina Alice hon är fortfarande bland det sötaste jag sett. Å duktig är hon. Ja jag är stolt !!! Tack för i dag Gerd!! 

Senare i dag följde Effi ( trotts förkylning) med till ishallen o tittade när Oliver var med på målvakternas träning, han är med som skytt där eftersom han är en jävel rent ut sagt på att skuta på mål. Det va kul att se. 
Effi va glad när cafeterian öppnade och hon köpte sin obligatoriska iskalla klubba. 

När vi kom hem fixa vi middag, falukorv makaroner o blomkål o ugn, gott och väldigt fantasi fullt... 😉

Nä men det gick fort o lätt. I morgon blir det stek till middag. Gott! 
Nu sitter jag här trött o slö o ser på tv. Blir bara slappa i kväll känner jag. 
Ha det gott! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0