Snö

Jo då nu är det lite snö men jag är inte helt nöjd då det ju blåser som bara den. 
Det är ju lite typiskt . 

I dag har jag inga speciella planer , någon måste ge sig i väg för att handla hundmat och lite annat. 
Jag kan tänka att jag tar en sväng med dam trasan då jag ju gillar känslan och doften av ett rent hem. 
Har jag sen en jäkla tur får jag en stund på sängen med den tjocka varma och go filten. Läser nog några sidor också i så fall, är så skönt när man ligger och läser och sen blir trött och slö. Å så slumrar man till ett tag. 

Om det går att gå ut utan att blåsa bort så kanske Effi får ta en tur i pulkan också i dag. Hoppas det går, hon längtar ju så och blev helt vild av glädje i morse bär vi gick upp och hon tittade ut. 
Nu vill jag önska en bra dag och vem vet om jag återkommer senare i dag. 
Ha det gott❄⛄💕



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0