Energi = 0

Hur ska jag bli pigg???? Tror jag blir galen på dessa lååååånga dagarna😢
Tror snart inte jag orkar mer. 

I dag åkte vi till det här tåg museet i Ängelholm , hört mycket om det men aldrig varit där. Å inte kommet jag åka dit igen. Det va verkligen inget att hänga i granen. Tack och lov kostade det inträde bara för vuxen 50kr. Det va snabbt kollat och det roligaste va ett tåg man köpte biljett till och kunde åka. 






Det tyckte Effi var roligt, Oliver va snäll och åkte med. 
När vi va klara åkte vi till Sussa och Lennart och drack en kopp kaffe sen hem. 
När Lars slutade körde vi Oliver till Magnus och Linda och Linnea till Farmor och Farfar, dom ska sova där i natt . I kväll skulle dom spela minigolf. Är så glad att dom har lite att göra!!!

Nu är det snart lägg tid för Effi. Själv sitter jag här i soffan med huvudvärk och hoppas bli piggare snart . 
Jobbigt att känna så här . 

Tittade igenom reklamen innan , såg ett par byxor jag gärna vill ha. Hoppas dom finns nästa vecka . Det är på Lidel så det är väl inte troligt. 

Ser så sköna ut och billiga!!

I kväll är det inget speciellt kul på tv , jo en Beck film kl nio men jag kan ju ändå inte se den klart så det är ju inte lönt att se en timme på den... Filmerna kunde börjat åtta tycker jag. 
Får väll glo på Lotta på Lotta på Lisseberg , tjoho 😱

I morgon har vi inte hellre några planer... Bara att hämta gem dom andra barnen igen. Bättre än inget då har vi något i alla fall. 

Nä nu har jag inte mer att berätta i dag! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0