☀☀☀☀

God morgon , tisdag i dag. 
I går måndag blev det hemma pyssel på fm. Vid tolv åkte Effi Linnea och jag till Hembygdsparken . Där köpte vi biljetter till Pettson och Findus teatern . Sen gungade vi och tittade på djuren innan det va dax att ta plats. 
Effi tyckte det va spännande och lite läskigt när Tuppen kom in och gol. Men det gick över och sen va det kul igen. En bra föreställning helt lagom när man är tre år. 







När det va slut blev det en glass så klart 😉



Sen gungade vi lite till och kollade getterna . Men efter det körde vi hem. Då va vi varma vill jag lova. 

När Lars kom hem kom Alice med matte hit, busiga glada fina Alice. Det ca dax att bli av med lite päls. Och efter någon timme börjar hon nu likna en liten dam i stället för valp. 
Riktigt kul att de och jag är stolt över henne vill jag lova. 
Sen blev det rätt in i duschen , fy vad hårig svett och äcklig jag va...
Sen blev det kvälls mat, pastasallad vilket va passande i värmen. 

När vi trimmade Alice passade Lars och töserna på att köra till stranden för att svalka sig. Dom hade haft det toppen. 

På kvällen sen åt vi lite fruktsallad och sen va det säng tid för oss. 

Tyvärr vaknar jag ju av Lars kl på morgonen. Så tjugo i sex går vi upp.... Puuuu. 
Effi sov till ca halv sju i dag. 

Nu tittar vi på tv och myser. Men jag har en känsla att det snart är full fart på Lill hjärtat. 
I dag har vi inga planer förrän efter fyra. Då kommer fina hoa Milton och Puck med matte och husse. 
Ska bli så kul att träffa dom❤

Hundarna är redan ute nu. Dörren öppen så vi får in lite luft för än så länge är det skönt ute. Min telefon visar på ännu en riktigt varm dag. Blir kanske till att packa bad väskan . Ä vi får se vad som händer. 
I går tränade Effi  med Vovvarna. Fick bara bli en liten stund i den värmen. Hon hälsar även massa vatten över dom. Hon kan verkligen pyssla om dom. Det är underbart att se kärleken från både henne till dom och från dom till henne 😍❤






Ja ha det är väl dåligt lönt att fråga men vad ska ni göra i dag??

Ha det gött


Kommentarer
Annelie

Så söt Effi är. Vi ska sola å bada idag, Vad annars när man är på solsemester 😀 Hörde att de gått ut med klass 1 varning norrut i Sverige för värmen. Kan tänka mig det är varmt att jobba. Massa kramar från en mild värme.

Svar: Å hoppas ni har det underbart!!!!!!!!! Blev sol och bad för oss med en stund. Kam på dig ❤
Susanna Rehn

2014-07-22 @ 09:28:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0