Ett par kg

Ett par kg lättare är Jopplin nu, ä ok jag överdrev nog en del. Men mycket päls kom bort och nu är hon fin igen. Jopplin är en fröjd att trimma hon står som ett ljus. Men jag har sagt det innan hon är en klok duktig tjej. ❤

Skönt att det blev gjort, bra dag att göra det på då det regnat konstant sen jag kom upp. 
Semesterns första sovmorgon tjoho sov till åtta. 
Men just nu när det är mörkt och regnigt hade jag nog kunnat krypa ner ett tag igen. 

Men om två timmar är det ju " fest" hos mamma och pappa. Det är vi och lite släkt. 

Har nu fått sms från Anna med Cleo, hon blev 3:à i öppenklassen . Kul hon blev placerad men jag vet något som hade varit ännu mer kul😉
Grattis ändå Anna och fina Cleo❤ stolt över er alltid 💕

Nä nu ska jag väll snart hoppa i duschen men först kanske man borde damma eller kan man ju skita i det och bara ta det lugnt . Vad hade ni gjort?

Hej svej



Kommentarer
Am

Låt dammet va ifred i dag när de´e´söndag o njut av
regnet som så väl behövs. Ta på regnjacka o gå en skön
promenad o sen en kopp kaffe o dusch på de´sen känner
Du dej säkert "gåbortsfärdig"
kram

Svar: Jag lät dammet ligga, det tar jag i morgon. Någon regn promenad blev det inte men en dusch. Kram kram❤
Susanna Rehn

2014-07-13 @ 11:39:58
Am

Låt dammet va ifred i dag när de´e´söndag o njut av
regnet som så väl behövs. Ta på regnjacka o gå en skön
promenad o sen en kopp kaffe o dusch på de´sen känner
Du dej säkert "gåbortsfärdig"
kram

2014-07-13 @ 11:40:01
Am

Tryckte två gånger, var inte meningen

Svar: Det är lugnt , kul med många kommentarer 😉👍💕
Susanna Rehn

2014-07-13 @ 11:41:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0