Måndag

God morgon! Här är det huvudvärk , jobbigt när man vaknar med det. Har nu tagit en tablett och druckit ett glas vätskeersättning . Så hoppas vi det hjälper fort. 
I går hade vi en fantastiskt rolig dag. Kan det bli bättre än att " hänga" med folk man tycker mycket om hela dagen? Sen att se fina cockrar och få trevliga resultat. Riktigt härligt. 
Ni vet ju redan hur det har gått kan jag tänka men det kommer igen. 
Först ut från " oss" var ju Hildurs bror Milton. Han vann klassen och blev 3:e Bästa hane. Fantastiskt roligt!! Grattis Sara och Niklas❤ 
Sen var det vår fina Albin, han blev 3:a i klassen . Det är härligt att se Lars ställa honom tycker jag och helst när han står fritt. 
Sen var det Alice tur. Hon är en riktig pärla och jag älskar att se henne röra sig. Hon fick en super fin kritik men blev oplacerad. 
I öppenklassen tikar hade vi ju Hildur, där var 18 tikar har jag gör mig. Mitt lilla hjärta vann och det va fantastiskt kul att se Lars visa henne. Han fick göra det då jag ville se hur hon ser ut i ringen. Å jo jag är nöjd. 😊❤! 
Hildur blev sen 4:e Bästa tik!! 

Eftersom vi hade Avelsgrupp fick " Tant" Harriet följa med. Hon va så lycklig😊 
Så vi gick in med Harriet och hennes barn Milton Hildur och Alice. 
Och där blev vi BIS med fina ord från domaren!!
Sen var det uppfödargrupp , man skulle nog bara varit tre hundar men vi blev fyra ha ha. Så kan det blev. 
Där blev vi också BIS så det va fantastiskt roligt. Självklart är vi glada och stolta 😊

Vi blev även super stolta när Hildur vann Dagens mest välpresenterade cocker 😊 Fick en så fin present som vi öppnade när vi kom hem. Det va bordstabletter , ungs vante och jätte fina handdukar . Super fint precis min stil!! Tack Ingrid för fina priset ❤ 

Dagens mest roliga och känslosamma stund var när Effi bar med i barn med hund. Hon skulle  prompt gå in med Albin. Vilket inte va det lättaste valet. Men himmel så söta dom va. Jag skratta och samtidigt kom tårarna. Så rörd och stolt över våt lilla 💗a . Hon har ju övat här hemma sen hon kunde började gå. Hon gör det på sitt vis och bara som hon vill. Härliga kavata unge😊❤!!

Som ni ser hade vi ju det toppen. Varmt var det men hellre det än regn. 
Tack Alla inblandade för en dag jag kommer ha med mig i hjärtat länge❤







Har måååånga bilder i kameran + filmer så det kommer när jag har mer tid. 

I dag blir det först hemma pyssel då här ser ut som 😱 
Måste handla lite och sen vet jag inte. 
Vet att när Lars kommer hem måste jag gå och lägga mig eftersom jag ska jobba i natt. 

Nu måste jag fylla på kaffe koppen ! 
Hej på er 
 ❤


Kommentarer
Malin

Stort Grattis, så roligt för er! Kul att Albin var med, och Effi är ju så söt, hon kommer bli en stjärna i ringarna <3

Svar: Tack❤ gullig du är! Vi saknade dig där. Ja du Effi är en riktig sötis ❤ kram
Susanna Rehn

2014-07-28 @ 09:34:08
URL: http://cockerbloggen.wordpress.com/
Hanna

Åh vad roligt, stort stort grattis till så fina resultat!!

2014-07-28 @ 13:43:29
Hanna

Åh vad roligt, stort stort grattis till så fina resultat!!

Svar: Tack kära❤
Susanna Rehn

2014-07-28 @ 13:43:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0