Nöjd

Ja ni där satt den NÄSTAN 😉
Jag är faktiskt väldigt nöjd och glad ändå. Hildur vann ju öppenklassen och blev sen "5:e" bästa tik med Reserv cert. 
Måste säga att när hon vann klassen blev jag så förbaskat glad!! Äntligen vände det på rätt håll igen. Men nu vet jag ju att i denna värden kan det vända nästa gång igen... Men nu lever jag på detta ett tag och gnistan kom ju tillbaka och det är jag så glad för. 
 
Jag tog förresten ett reserv cert till i dag , fast med Karins Dennis. Visade honom i bästa hane och det va roligt😊 blev stolt och glad över förtroendet måste jag säga. Tack Karin och stort Grattis till Tobys BIR och Magans bästa tik placering❤️ Jag gillar ju Dennis extra mycket, han är så lik min Hildur på något vis 🙊
 
Haft en mycket trevlig dag, längesedan det va så trevligt tycker jag. 
Roligt att träffa folk och ha det bra. Dagen avslutades med super go rabarber kaka som " vår" mäster bagerska gjort, mmmm så gott. Tack🍰
 
i dag dag hade jag äran att ha Claudia som rese sällskap , trevligt att slippa köra själv, tack gumman💜
 
När jag kom hem hade Lars först jobbat mellan tio och två sen hämtat Effi hos mormor, handlat, klippt gräs och dammsugat. Fått i gång tvättmaskinen mm. Vilken bra man jag har❤️
Sen har han grillat och fixat go go middag till oss, nu har han fixat disken hängt tvätt gett hundarna mat och strax ska han natta Effi. Det kallar jag service 😍
själv är jag glad ( jo ni läste rätt😋) men pigg som en hundra åring . men det är det ju värt. Nu har jag blivit serverad en kopp kaffe och sitter här och njuter och har det bra. 
Undra om där är något kul på tv i kväll, får kolla det strax. Kan tänkas orkar jag inte va uppe speciellt länge i dag....
 
i morgon när när jag vaknar tror jag att Jopplin ska få bli klar, kanske ett bad också. Känner ju mig lite inspirerad nu. Sen får vi göra allt det vanliga för att sen va bjudna till mamma och pappa. Så även i morgon kommer det bli mycket go mat...🙀
 
Stort Grattis nu alla ni det gått bra för i helgen . Och tack för en mycket trevlig helg full med det jag älskar nämligen utställning 😍 och hundar och vissa hund folk 🙊 I morgon kommer vi hålla våra tummar super hårt för Hildurs syster Cleo som ska göra debut i öppenklassen, även hon väntar ju på sista Certet . Det vore helt otroligt kul om det gick vägen för matte Anna och fina Cleo💜
 
Önskar nu en mysig skön och fin kväll. 
❤️
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0