Sten

Var i Stora Hult på stranden i dag, mysigt om dock ej vilsamt ... Men någon gång ska väll jag också få sitta i mer än en halv minut. Tänk att få läsa lite i en bra bok . 






Vattnet var ljuvligt skönt och ett dopp nu i kväll hade varit ljuvligt. 
När vi kom hem blev det dammsugningen bad av mig och Effi, mycket sand med hem😱

Tyvärr slutade vår strand tur med otur, jag sparkade tån o en stor sten i vattnet och det gjorde Sören ont men fet va inget mot nu.... Vet inte hur detta ska bli, kommer säkert inte kunna sova i natt. Men det är bara att hoppas det är bättre till på lördag så jag kan åka till Tvååker. Annars dör jag nog...

I morse busade Efgi med Jopplin, Jopplin är en otrolig hund. Klok lugn och snäll. 





När Fam var och handla bakade jag en kaka    , en på FB som lagt ut. Den har vi smakat nu. Jätte go och såååå lätt att göra. 

Till middag i dag blev det sallad och kyckling. Passande i denna värme . 
Vad äter ni helst i denna värme? Tips mottages gärna!!

Nä nu ska jag sitta här och ha ont i mon fot innan det är sängdax . 

Hej 


Kommentarer
limpan

Men Susanna varför sparkar du på stenar för. Då blir vi riktiga kompisar och haltar fram i Tvååker då. Har inte Jopplin blivet trimmad idag heller så nu måste ni ha ett lakarn över henne så det inte syn.;o)
Vi kan väl höras imorgon bitti. Kram!

Svar:
Susanna Rehn

2014-07-10 @ 21:41:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0