2 år

För två år sedan stod jag och hjälpte Harriets första valpar till världen. Tåren rann och jag utbrast jag älskar dig/ er. Jag var så stolt och glad över min Harriet ❤ känslan när någon man älskar så starkt får valpar är helt otrolig . 
Tänk nu är det två år sedan. 
Vi har ju vår lilla tös Hildur här hemma. En ljuvlig tjej som är lik mamma på många vis. Hon älskar att gosa och busa och jag älskar henne❤
Klart har tanken slagit mig att jaha två år = öppenklass. I Hildurs fall( och hennes fina syster Cleos fall) är det ett cert till sen är hon Champion. Hildur har redan fyra men jag vet av erfarenhet att det sista är svårt. Tyvärr ställde ju en skada till det för Harriet annars hade hon med all säkerhet varit " klar" . Nu älskar jag dom lika mycket oavsett men det vore en så fantastisk glädje och känsla om lyckan ville trilla över oss 😊













Nä nu ska jag skona er från fler Hildur bilder😊
Skickar ett jätte Grattis till Alla2 åringarna i dag❤ puss på er😘❤🎈

I går var jag i väg och köpte Slanka, blev en tur på Väla också. Mysigt. 

I dag har Effi och jag varit hos Sussa och druckit kaffe. 
Varit hemma och grejat och se. Körde vi till Farmor och farfar. Lars kom dit efter jobb eftersom dom skulle fixa lite. 

Dagen har varit låååååång och faktiskt tråkig. Jag hoppas det är lite roligare i morgon .
Just nu känner jag mig tom på energi . Hade velat åka och sola men efter denna tråkiga dag orkar jag inte.... 
Linnea och Oliver är hos mormor och morfar. Blir 2 à natten nu. Saknar dom ❤
Jag är ju sådan av naturen att jag vill ha folk omkring mig , roliga saker på G mm. Nä jag tror precis nu jag blir tokig i huvudet om vi får en trist dag i morgon... Snart är min ledighet slut och jag vill ha roligt och mysigt!!!!!!
Tiden blir så sjukt lååååååång. 

Hade nu vädret varit bra kunde man ju varit på stranden men här har det blåst som fan. 
Nu längtar jag nästan tills jag kan gå och lägga mig. Men jag ska väll först se den där serien på fyran. Sista delen i dag. Tycket inte den är så bra men nu vill man ju veta slutet. 

Ha en skön kväll och har ni någon energi över får ni gärna skicka hit den... Borde nämligen gå ut och vattna då allt torkar ut när det stormar så här. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0