Fullt

min telefon är full, inte plats att ta en enda liten bild till.... Så det är tråkigt. Har raderat några men jag vill ju spara mina bilder. Fasen också. Hur ska jag nu lösa detta? Jag har ju ingen dator att lägga in bilderna på. Två års bilder....
så nu blir det bild fattigt fram till det är löst.
 
I dag grejar jag , små städar och plockar och Effi gör tvärt om. Så nu gav jag upp.... Mycket tröttsamt om man säger som så. 
 
Skulle behöva börjar trimma, undras vad lilla damen säger om det??? I bland går det en stund och ibland inte alls. Har en känsla av hur det blir i dag. 
I bland skulle jag behöva en liten barnflicka / pojke som kunde passa henne lite så jag fick gjort något. 
Effi är värdens positivaste godaste men det är jävlar fullt upp vill jag lova....
 
jag satt att här innan och börja tänka på vad för folk som passerat i ens liv, folk man trodde man för evigt skulle vara vän med men så blev det inte. Detta har haft olika orsaker och i vissa fall inga orsaker. Konstigt , undras hur det ser ut om några år. Då är det kanske på ett helt annat sätt. Det finns faktiskt gamla vänner jag saknar. Tråkigt. 
 
I dag ska Oliver Effi och jag göra lite ärende, kolla efter ny kaffekokare tillexempel. Något vi varit utan lite för länge... Sjukt trött på att brygga på " gammalt vis" . 
Skulle behöva städa bilen också. Får väll se hur och vad som blir gjort. Hade bara hundarna varit klara hade jag varit mycket gladare och nöjdare.
 
jobbar ju två nätter nu, sen på fredag åker Lars hundarna och jag till Borås. Där ska vi campa. Ska bli mysigt och roligt och jag hoppas och önskar att solen lyser på oss☀️
 
På ställer vi , kul. Kul att Lars vill följa med. Blir tomt efter barnen men lite " egen tid" kan nog va behövligt, det är ju ganska intensivt med tre kids . 
 
Efter jag jobbat dessa två nätter har jag semester. Tog bara två veckor då jag inte vill ha semester, blir bara deppig av det. Ni vet man vill så mycket.... Hade Lars varit ledig något hade jag njutit och längtat efter semester men nu Käns det mest jobbigt. Jo jag vet att jag inte är normal men vem har sagt att man ska vara det. 
I går kollade jag upp Pankaks ladan, ser mysigt ut. Vet ni vad det skulle kosta Mig Oliver och Effi att äta pannkakor där, ca 350kr . Tyvärr sket det sig.... Att åka dit och barnen inte får äta vore ju liksom inte riktigt det samma. 
Jag älskar uppträde av olika slag, vet ni hur dyrt det är??? Allt man vill kostar. Nä det är klart stranden och hembyggdsparken kostar inte. Men va farao där kan vi ju inte vara varje dag. 
 
Önskade vi kunde åka till Ystad djurpark tillexempel eller ett sommarland eller Lisseberg men det finns inte på kartan. Förstår ni att man blir sommar och semester bitter? 
 
Nä nä nu får jag väll göra någon nytta och inte sitta här och beklaga mig. Städa är ju helt gratis och jätte kul eller 😝
 
å undanber mig kommentarer att det är gratis att gå en promenad i skogen eller åka och titta på ett Ufo i skogen eller något annat 😜Men väldigt bra och roliga tips mottages gärna. 
 
Tack och hej
❤️


Kommentarer
Lilian Jonsson

Glöm inte Din höga svansföring. Vad har hänt med den? Ha det riktigt skönt i Borås och lycka till i ringen! Kramiz

Svar: ❤❤❤
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 08:07:43
Linda

Kvällspicknick på hundstranden med oss :-) vi får väl inviga den "stora" grillhinken en kväll :-)
Kram

Svar: ❤ Det gör vi ❤
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 08:14:45
Anki Holmgren

Lycka till i Borås. Hade önskat själv att få åka dit, men tyvärr är det ekonomiska som styr mitt liv.
Ni får ha det jätte mysigt och trevligt i Borås.
Kram från Anki och Wilma buset

Svar:
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 08:17:29
sussi

Hej
Appropå bilder i telefon Du har haft tur med en telefon som håller i 2 år det gjorde inte mitt senaste elände och outt veck med dom bilderna. Att rekomendera låna en dator skaffa en sticka ca 100kr för överbilderna vips så är dom sparade enkelt o lätt Och du har dina bilder vore ju tråkigt om dim försvinner. Lycka till i Borås MVH Sussi

Svar:
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 11:25:30
limpan

Men min vän önskar du kunde komma till mej och vara några dagar på husmorssemester. Då skulle jag ta hand om dej. Du skulle få ha en kaffekopp i handen hela tiden. Ja även lite gott tilltugg kunde vi tigga till hos Karin. Kram! Håller tummarna för er på söndag!

Svar:
Susanna Rehn

2014-06-25 @ 11:37:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0