God morgon

Blev lite besviken när jag klev upp i dag och såg att det regna. Det hade jag inte alls önskat mig. Nä sol sol i och sol är det vi önskar nu. 
Om en stund ska jag väcka Linnea och Oliver, får se hur Linnea mår i dag. Hoppas hon mår bra. 

Funderar på vad man ska hitta på till middag så här en fredag. Vad ska ni slå till med i dag? 
Ibland är det svårt att variera sig och hitta på tycker jag. 
Men jag ska väll komma på något. 

I morgon ska vi på 25 års kalas så då slipper vi tänka på middag😊 skönt. 
Får väll bada en vovve på fm och en när vi kommer hem sen packa bilen. Det lutar åt att Linnea och Effi följer med till Malmö, Mormor kunde inte passa Effi då dom var bort bjudna. 
Vi hoppas vi kommer in hyfsat fort så hon inte behöver stå ute och frysa för länge. Förra året var det så blåsigt och kallt när man stod i kön in. Å tydligen öppnar dom inte förrän åtta. 
Väl inne får vi hjälpas åt att ha koll på lillan. Hon kommer nog tycka det är väldigt spännande . 

Känns lite konstigt att Albin och Lsrs ska med. Lars har inte ställt sen Sofiero. 
Spännande. 
Harriet kommer vara helt galen innan hon kommit ut i bilen hon ÄLSKAR ju det. 
Stackars Hildur kommer nog undra varför hon ska vara hemma. Men om två helger ska ju hon och jag ut och åka. Kul. 
Nä nu ska jag strax gå upp och väcks barnen sen drar det igång med frukost bädda diska mm mm. 
Ha så bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0