Kväll

Måndag kväll o jag är trött. 
Fick hem en förkyld Effi från farmor och farfar, ja det va ju väntat... Här gror bacillerna tydligen. 
Nu ser jag fram i mot att kl ska bli nio och min favorit serie för tillfället börjar. 

Jag hoppas min lilla mamma har tid och lust att spendera några timmar med mig i morgon em. Får i så fall bli när Lars kommit från jobb. Jag skulle vilja köpa lite blommor och fixa födelsedags present till Lars. Han fyller ju på fredag och då är det kalas dax. 
Så det blir städa fixa o så till dess....
Men jag hade behövt en stund med mamma då hon ger mig energi och inte tar. 
Har en del sådana människor runt mig ibland. 
Börjar tröttna och man kan ibland känna att det är nog nu. 
Man ger och ger och lyssnar och försöker göra det bästa för så många människor . 

En sal som ger mig energi är Alice och hennes matte, det är alltid så kul att träffa dom. Har blivit lätt beroende, ha ha. 
Å nu har vi ju lite att se fram i mot i hop, kul kul!!

Här bredvid mig ligger Effi och sover, hon är så söt och hon både get och tar energi den. Men mest ger tror jag. 
Ligger även 5 vovvar som ger och ger. Älskar dom och skulle aldrig vilja vara utan dom. 

Nä nu slutar jag här men sätter in två fina bilder på Linnea. 
Go kväll






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0