Löss.

Jag känner att jag lever... 
Haft trevligt vid ringen i dag. Stolt över våra hundar och över hur fina dom var. 
Harriet var över lycklig att äntligen få följa med. Albin också så klart men Harriet var lika taggad som alla 80 cockrar i hop. 
Oplacerade men med ex. Ja smaken är som baken och vill man ha höga svansar , inga lår och i vissa fall små korta trippande steg så. 
Det var roligt att Tuva( Albins syster) vann champion klassen och sen placerade sig i bästa tik. Tuva är en goding och blir så glad när hon träffar oss. 

Effi är en riktig stjärna, hon sköter sig och har så roligt på utställning. Hon är fantastisk. Hon åt kola så det stod ut genom öronen😉 Tack Lilian 💕



Måste säga att det flöt på riktigt bra i dag med parkering och ingång 

Tyvärr var det super jobbigt att ta sig till rastplatserna , så otroligt trångt och jag va så rädd att Harriet skulle komma till skada. 
När vi körde hem hittade jag gäster i Linneas hår, Löss😱
Så vi fick köpa lus schampo mm. Har tvättat kammat städat och kämpat, fy fan rent ut sagt....
Lars dumpade oss och hundarna och körde för att se Rögle mot Malmö. Tack för den ja... 
Så det blev en hektisk eftermiddag . Med lus jakt tvätt städ laga mat bädda mm mm. 
Så behöver jag säga att jag är mööööör nu? 
Ska bli gott att lägga sig. 

Kommande vecka är det jobb jobb och jobb. Å så ska Hildur💕få sig ett bad. 
Om två veckor är det hennes tur. Kul kul. Men då är det bara jag på lördagen och på söndagen är Alice med matte med. Så roligt!!!!! 
Träffade förresten Pucks matte i dag , hon är så sugen på att ställa. Är säker på att hon anmäler dom båda till Hasslarp . Jag tipsar hej vilt just nu. Kanske kan få värvar rabatt 😊
Jag hoppas så jag har råd att anmäla tre hundar dit. 

Nä nu säger jag god natt ! 

Å förresten har jag filmer från dagen men kan tyvärr inte visa dom. Som sagt jag är stolt stolt stolt över våra hundar!!!!


Kommentarer
Lilian Jonsson

Jag tycker verkligen att Du skall vara stolt över Dina hundar framförallt Din egen uppfödning!
Effie ja hon är verkligen något speciellt. Ödslar minsann inte på dumma kommentarer. Det är bara så härligt att se hennes mycket bestämda ansiktsuttryck när det gäller någon åsikt Du har. Ett gott avelsarbete även där skulle jag vilja kalla det!

Svar: Å tack kära! ❤. Ja stolt är jag och det är kul att vi fått så fina valpar.
Stolt även över barnen ! Dom är duktiga💕
Effi är en riktig goding. Hon charmar många😊
Nu ser jag fram i mot utställning i Kungsbscka.
Där ska lilla Alice ställas på söndagen, det är också en riktig goding😉som jag är stolt över 😍
Här är det full rulle just nu men hoppas hinna / orka blogga i dag eller kväll.
Hoppas läget är bra hos er!
Kram ❤
Susanna Rehn

2014-03-27 @ 07:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0