Natt sudd

Kl är nu 01.45. Sitter på jobb och känner mig lite irriterad och bedrövad. 
Först över det som hände i Helsingborg i dag. Var fasen är värden på väg? 
Sen på hur vissa människor kan förminska andras problem. Hur man kan tycka vissa saker och säga det rakt ut. 
Att ha förståelse för andra människors problem och situationer är en av det viktigaste inte minst i detta jobb. Att känna sympati fast för den skull lägga allt på sina egna axlar.  
Nä ibland blir jag lite mörkrädd. 
Nu menar jag så klart inte att allt jag tänker och tycker eller gör är rätt men jag reagerade. Brukar kunna hålla tyst men inte i detta fallet. 

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och lugna ner mig. 
Hoppas ni alla sover gott i era sängar nu, skälv längtar jag skarpt efter min!!!


Kommentarer
limpan

Skulle ha ringt, men jag har tänkt på er idag det ska ni veta. Nu hoppas jag att allt blir bra och att Linnea mår bättre snart. Kram till er alla!

Svar: Vi hörs ! Tack. Kram❤
Susanna Rehn

2014-03-31 @ 22:40:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0