1000 kramar

I dag ja ganska snart tror jag ska vi ha kram kalas , minst 1000 kramar. För då kommer våra efterlängtade stora barn hem Linnea och Oliver!

Vi längtar efter dom och längtar efter att höra allt och förhoppningsvis se många bilder från deras resa!!

I dag har vi städat och fixat med tvätt. Varit och handlat och en sväng på Ålens har vi också hunnit med. Sen har jag vilat en stund och Lars och Effi körde till Farmor och Farfar. Dom kommer nog hem när som hälls nu kan jag tro. 
Så en lugn söndag fast vi ändå hunnit med en del bra saker. 

Just nu öser regnet ner och jag tände upp lite ljus då det blev så mörkt och ruggigt. Hundarna ligger alla 6 här i soffan och snarkar och vilar. Inte väder att va ute i . Tur vi va ute desto mer i fm. 

Vi hoppas regnet är tillfälligt och vi snart får lite mer sol sol sol. 

Nästa vecka är det fullt ös, ledig måndag sen mycket jobb. Å så fyller ju Linnea 14 år och det ska bli kalas igen. 
Så här är att göra ett tag till.

Nä nu får dom gärna komma hem så vi får många timmar i hop innan det är säng dax. 

Hej svej ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0