Alfons Åberg

Nu har vi mys, satt på Alfons Åberg. 

Effi sitter och tittar med stora ögon. 

Vi har fått gjort det vi tänkt + lite till så nu pausar vi. Det är lite jobbigt att va krasslig tycker Effi och det är ibland svårt för mamman att behaga. 
Har dammsugningen kvar men den får vänta. 
Nu myser vi!!

Har sett att nummerlapparna från Hasslarp har kommit , fick skicka dom vidare till en god vän som skriver ut dom ❤ Tack!!

Nu piper tvättmaskinen att den är klar så strax får jag väll gå och hänga upp det som ska hängas och en del ska i torktumlaren. Fått tvättat all tvätt snart, skönt värre. 

Nu ser jag fram i mot att Lars ska komma hem, tiden är dryg i dag tycker jag. Men så har vi ju bara gått hemma själva hela dagen. 
När Lars kommer hem ska jag krypa ner i sängen och försöka sova. 
Sen blir det väll bad och uppladdning inför jobb. Får se om Effi ska va hos Farmor och Farfar eller om Lars är hemma med henne nu när hon är dålig. Kanske jag får vabba nästa natt, vi får väll se. 

❤Ha så bra❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0