Att vakna

Vaknade 05.25 och gick upp, synd man inte kan sova längre men när bilarna kör på den här nya vägen hörs det som man sover på vägen och inte i sovrummet. Blir ju roligt😢

När jag kom upp hade Lars redan kört till jobb, undra när han gav sig av?

Jag har fixat med hundarna. Druckit kaffe och kollat datorn. Kollat igenom min Att göra lista. Vi fick strukit en del viktiga punkter i går, skönt!!
Nu har Effi vaknat och ligger här på soffan och tittar på Pippi.

Om en tjugo minuter ska jag väcka Linnea och Oliver. Då måste dom upp för att bli klara till busen kommer. Sista dagen i skolan denna veckan, skönt för dom.
Så i dag ska det ju göras klart hundar till utställningen . En som borde göras vid men får vänta är Jopplin. Hon får vara hemma. 

Just nu delar Hildur och Tindra korg, dom sover så gott.

Vädret här i dag är sol med moln och blåst . Hoppas det klarnar upp helt och viktigast av allt slutar blåsa. Det är så tråkigt. Men så länge det inte regnar får vi vara glada. 

Nu ska jag fylla på kaffe koppen och sen som sagt strax väcka barnen. Sen blir det till att fixa frukost, tömma diskmaskinen, bädda, får nig ha igång tvättmaskinen också. Sen rullar det nog på. 
Ha en go dag alla glada! 
😊❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0