Det gick

Det gick inte som jag tänkt mig. Kan inte lösen ords skydda bloggen och få det att funka. Får jobba på det. 
Så länge bjudet jag på lite bilder.







Ja nu blir det till att vänta på tomater och annat mysigt ska växa och bära frukt. 
Det är långt i från färdig planterat i denna trädgård men man får ta det efterhand . 

I natt när jag kom hem stod dessa fina här, från Lars föräldrar. Blir man glad eller? 

Det är helt ljuvligt! Tack snälla ❤

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i dag, sov till nio så det va ju skönt. Vi hade full rulle i går på jobb och åt och drack för lite. Så jag vaknade fem i morse med grym huvudvärk men gick upp och tog tablett så nu är det bättre men inte helt ok. 
Har försökt fixa bloggen... Dammat lite, plockat och pysslat . Inga större saker. Lars är och hämtar Effi så hon sovit hos Farmor och Farfar i natt. 
Vi får väll se vad dom vill hitta på när dom kommer hem. Linnea är på Väla med en kompis, dom sov hos mormor och morfar i natt och tog bussen dit i dag. Mysigt för dom. Oliver följde med Lars och hämta Effi. 

Nästa vecka är det full fart. Möte på jobb Vetrinär med Ezter , frissan, jobb mm mm. Roligt men lite stressigt . Det ska väll gå det med. 

Jaha nu önskar jag en bra dag ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0