Denna dagen

Ja ni denna torsdagen blev så här. 
Eftersom Oliver haft ont i magen långe nu beställde jag en tid till doktorn. Fick tid till en ur söt trevlig AT läkare. Hon tog sig tid och fråga diskuterade undersökte och tog prover. 
Om det inte är bättre på måndag ska det tas fler prover. 
Innan vi åkte till doktorn hann vi mysa leka med lego och städa lite. 

När vi varit i väg på vårdcentralen lämnade vi Oliver hemma och körde och hämtade Mormor. Sen bar det av mot stan. 
Hade lite ärende där. Skulle bland annat köpa dop present till Siri som döps på lördag( å jag ska hålla henne) kul kul. Hittade present så det va bra! 
Var på Apoteket och hämtade medicin så jag kan vara trygg på resan. 
Köpte måååånga par trosor då det va Ulla ställt med det😱 man vill ju inte bli en snackis i tullen om dom öppnar resväskan och fiskar upp heliga trosor ha ha. 
Köpte två nya koftor från HM , jag älskar deras 99 kronors koftor. Ett par mjuka svarta slappe byxor och en randig tröja. 
Effi fick en klänning typ lite prinsessi som hon kan ha och dansa i, hon älskar att lyssna på musik och dansa. Blev även nya gummistövlar . 
Jag hittade även 5 böcker så nu klarar jag mig en stund. Ser fram i mot att läsa!!!!
Sen var det lite annat små plock jag behövde som blev köpt. 
Så jag är nöjd. 
Men jag va inte så nöjd när jag kom hem och fattades påsen med kläderna och trosorna 😢 så jag fick fort in till stan och leta upp den. Tack och lov hittade jag den i en affär som vi varit i. 








Sen bar det hem igen och vi åt middag. Därefter åkte Linnea och jag och sola. Lars nattade Effi. 
Så nu är allt klart för i dag och vi sitter i soffan och bara njuter . Jag är så glad att jag är ledig i natt också för fy farao vad trött jag är fortfarande.  

I morgon blir det lite hemma pyssel och sen tandläkaren.... Ska laga en tand jag bitit sönder. 
När Lars sen kommer hem vid fyra måste jag krypa i säng och sova lite eftersom jag ska jobba.

I dag har jag haft en klump i magen då min kära vän Lotta💗 varit hos doktorn för att få besked om sina tumörer ( vilka jag hatar) tack gode Gud hade några vuxit lite några stått still och någon till och med krympt !!! Så det va ett ok besked, inga nya tumör jävlar i alla fall. Min fina vän är värd att få vara frisk må bra kunna njuta av livet utan ångest över den här jävla cancer skiten!!! Jag är så glad för Lotta och önskar för en stund kunna lätta hennes börda men hur gör man det?? Jag kan bara finnas här och komma med uppmuntrande ord och många hjärta ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Puss min fina vän😘 lovar dig💗

Det va allt för mig för i dag. Men sätter in en bild till på Cleo , denna med fina matte Anna😍



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0