Dop

I dag vaknade jag 11.15 , skulle sovit till 12.15 men vaknade av hundarna... Sen va det kört . 3 timmars sömn... Gjorde mig i ordning och fixade Effi. Sen hämtade vi Linnea hos mormor och morfar. Lars och Oliver skulle inte med då dom hade hockey match.
Vi åkte till Barkåkra kyrka där jag började gå och prata med min älskade Farmor Hildur som ligger begravd där. Oj vad jag önska hon levde💗!! 
Sen va det dop dax. Söta fina Siri va så glad och det vs en otroligt fint dop. En fantastisk präst och det va mysigt. Men jösses vad tungt det va. Mina armar skakade i slutet och hennes pappa fick hålla henne i slutet. 
Det var och är en ära att vara hennes fadder. Hoppas jag kan va en bra sådan nu. 
Efter dopet var det kaffe och tårta hemma hos Helle och Fredrik. Mysigt. 
Vi va hemma vid kvart i fem. Jag skyndade mig i säng men kunde inte somna .... Somna vid ca kvart i sex och sov sen till sju. 
Jag är trött så jag skakar. 
Nu ska jag snart till jobb och jag fattar inte hur det ska gå. Dy farao. Mina armar domnar och lyder inte. Fy bubblan så otäckt!!
I morgon hoppas jag kunna sova så in i baljan . Annars dör jag nog snart. Känns faktiskt lite som om jag skulle vilja gråta men vad hjälper det? Nä inte så det är bara att kämpa på. 
I morgon måste jag fixa det sista och framför allt gosa pussa och leka med Effi💗
Hoppas ni alla har en skön och bra lördags kväll och att du Alice va ordentlig på din kurs 😉


Kommentarer
Alice

Första spåret gjorde jag riktigt bra, matte va nöjd. Andra spåret däremot gick inte bra, de´va rena rama ur-
skogen o spåret hade legat en rätt så lång stund, så jag
hade svårt att hitta i "bräsket" Skit i de´, de´blir
bättre nästa gång. Overallen va super, nu är jag ingen
vandrande risbuske. Matte har precis rett ut lite gamla
tovor så jag är öm i skinnet, men i morgon får jag föl-
ja med till husses bror o då ska jag ju va fin.
Kram på dej

Svar: Vad duktiga ni är😊👍! Roligt att höra!! Bra att overallen va bra!! Slöt nu om er och ha en bra vecka! Hoppas jag kan blogga från Mallorca , så ni får hålla utkik.
Kram kram❤
Susanna Rehn

2014-10-04 @ 20:39:18
Kusin Karin

Vad fint du skriver om farmor <3 Vet hur mycket ni betydde för varandra. Ha det nu så härligt på Mallis (skriver ju på ett gammalt inlägg så ni har hunnit åka iväg :))

Svar: Tack💗 hon finns med mig i mitt hjärta! Å så har jag ju en vovve döpt efter henne för att ständigt bli påmind av min älskade farmor💕!
Vi har det fint här på Mallorca ! Solat badat ätit druckit myst ätit lite till... Vilat å haft det så bra så. Hoppas allt är bra med dig och din familj💗 tack för din kommentar, kul😊 kram
Susanna Rehn

2014-10-07 @ 18:06:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0