2,4

Just nu är här 2,4 grader ute. Och 17 inne... Ruggigt får man säga. Men det är friskt o solen lyser just nu. 
Snart dax att börja elda lite i kakelugnen  kanske.
Nu har jag fått väckt barnen fixat frukost bäddat tömt diskmaskin mm. Så nu myser jag lite i soffan med Effi. 
Om en timme ska vi åka på sångstund i församlingshemmet i Munka. Där brukar vara riktigt mysigt . 
Oliver har haft ont i magen både i går och i dag. Tråkigt för honom. 
Så han får vara hemma. Men Linnea ska snart åka till skolan.

I dag ska jag ju jobba K tur vilket jag kallar knäpp tur 😉 så jag måste körahemifrån  vid tre och är hemma efter ett i natt.  Ångest framkallande när man varit uppe sen tjugo i sex och vet att man ska upp samma tid i morgon. 

I går kväll la jag mig tidigt. Är så otroligt trött på kvällarna. Men det är kanske inte konstigt, tidiga morgnar och det är ju ganska full rulle för det mesta. 

Nu önskar jag er en fin dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0