När man inte vet

Ja ni ibland är det trixigt med barn. 
Linnea kom hem från skolan och var ledsen. Vissa är inte snälla... Man blir förbannad!!
Ringt hennes mentor nu som lovade att ta tag i det i morgon, jo det får vi hoppas!!!!
Linnea blev inte så glad men vad ska man göra? Kan ju inte bara låta det vara. 
Ja ni att va tonårs förälder är svårt. 
Oliver har träffat en " kompis" som heter Jonna. Hon va här i går och han där i dag. Så nu har vi inte honom hellre här nere om kvällarna. Han är på rummet och pratar med henne. Kul men också en läskig förändring. 

Effi är ju tack och liv oftast go och glad men ibland är det energi krävande att ha en tre åring också vill jag lova. 

Just i dag känns det som jag skulle behöva pausa om man säger som så. Att ständigt ha tio bollar i luften och räcka till för allt och alla är jobbigt. 

Det är på så många olika vis. Att aldrig orka komma i kapp med dom saker man bör och vill få gjort.
På kvällarna är jag så jäkla trött att jag liksom inte orkar det jag behöver göra. 
Prio ett just nu är pälsvård .

I dag har Effi och jag städat och fixat i fm. Sen varit hos My och hälsat på. Hon har 8 ljuvliga Valpar. Gissa om Effi älskade det!!!!
Så mysigt att träffa både My hundar valpar och hästar!! Å vad jag gillar den tjejen!!  Köpte med oss några Rosor, tyckte dom va fina. 

När vi kommen ville Oliver åka till Jonna. Så ut i bilen igen och i väg. 
När vi sen kom hem igen gjorde Effi och jag köttfärslimpa mm. 
Lars klippte gräs körde plast och papper till tippen mm. 
Sen åt vi osv.
Nu är det kväll och jag kommer nog titta lite på Big Brother innan sängen. 

Just nu är lite ljus tända här, mysigt då man det att det börja mörkna. Köpte ju ett nytt doft ljus i går och nya kuddar till soffan. Blev bra!



Nu avslutat jag med en bild på Effi, så här såg hon ut innan i fm... Tror ni hon längtar efter vinter nu 😊

Det är Harriet som får en kram💗

Jaha nu vore det fasligt kul med ett kommentar regn 🙊 vad har ni gjort i dag??


Kommentarer
sussi

Hej
Ja du det är inte lätt med barn och allra helst när barnen blir större har 3 vuxna barn, svårt att ta till sig att dom också ska bli stora och det är läskigt med gränser och så. Elaka ungar är för jävligt, tänk att man inte kan få bli accepterad för sitt eget Jag! Tycker du gör rätt som ställer ner foten även om din tös tycker det är pinsamt men man vill ju sina bara väl . Små barn små beskymmer stora barn större beskymmer.Ahh stavar fel du fattar nog vad jag menar Kram Sussi


Svar: Vist blir man arg. Fast mest ledsen när ens barn blir orätt behandlad. Hatar ju att se henne ledsen. Nu hoppas vi det blir bra!! Kram
Susanna Rehn

2014-09-05 @ 12:32:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0