Torsdag

 
Så var det redan torsdag, wo vad tiden går fort just nu. 
Vet knappt vad jag ska börja med men börjar med en riktigt rolig sak som hände i lördags. Jo fina duktiga Cloe💗 blev champion , är så stolt. Det är kennelns tredje champion . Ganska bra😉med tanke på vår lilla uppfödning. Det va riktigt roligt att få den nyheten. 
Tyvärr hände det ju en hemsk sak den dagen, Lars krockade( som nog alla vet). Han var på väg till Grevie för att hämta Effi som varit hos farmor och farfar. Tack gode Gud att varken hon eller Linnea och Oliver var med i bilen. 
Det va en gubbe som körde rakt ut i en korsning och pang så smäll det... Är så glad att Lars inte skadade sig värre och att han lever❤️ Fy fan vilket samtal det var när pappa ringde och berättade.... 
men nu ä han bra igen så det är skönt. 
I lördags hade jag även besök av fina Milton och Puck💙 Milton skulle trimmas då Sara skulle ställa honom i Eslöv. Efter dom kört hem kom Alice bus💕 och blev fönad. Och sen va det Hildurs tur att bli Färdig. å så var det packa mm. Lars skulle ju varit med i Eslöv men kunde ju inte det då han hade så ont. Så Gerd Linnea och jag åkte själva. 
Å vilket jäkla slit.... Om man ska dit fler gånger får antingen Lars följa med eller får jag gå på gym....
 
på kvällen var vi alla trötta och chockade efter dagens händelse. Vi njöt av att vara hela familjen samlad ❤️ Sen blev det tidig säng. 
 
På söndagen var det ju då utställning i Eslöv. Vi hade jätte trevligt i vårt tält när vi väl fick upp det rätt.... Sara och Niklas , Katarina och Agneta, Gerd Linnea och jag hade det så bra och roligt. 
Katarina var snäll och visade både Alice och Hildur då jag känner mig ur form vad det gäller att ställa hund, tycker nämligen jag hör det dåligt. Får väll se om det kommer tillbaka igen...
Sara var först ut med fina Milton, dom va så duktiga och med lite mer träning tror jag dom kan bli ganska farliga... Dom blev 4:a i klassen vilket va bra och jag är stolt stolt över dom.
sen va den där lilla Alice, å wow när hon går och springer på som hon ska. Stolt stolt över henne för i mina ögon är hon en pärla💎 eller oslipad diamant. Så jag ser fram i mot att följa henne😍 hon blev 2:a i klassen med fantastiska lovord från domaren!!
Hildur hjärtat vann mot alla ods en stor öppenklassen på 20 tikar, detta trodde jag aldrig då hon ju var blå... Men det va fantastiskt kul. I bästa tik blev hon ju 4:a med R-Cert. Så jag var mer än nöjd med dagen. 
Tack Katarina för hjälpen❤️
tack Alice matte för sällskap och gott kaffe och tack alla andra också som förgyllde vårt tält med glada miner och skratt 😀
 
När jag kom hem fick jag vila, jobb söndag natt till måndag. Sen på måndag eftermiddag var jag i väg och gjorde ett nytt pass. Myste med min lilla mamma mm. 
I tisdags städade vi här hemma och vilade. I går onsdag hade jag besök av Lotta och gjorde sen nytt tjänstekortet. Efter det lämnade jag Effi i Grevie då hon skulle sova där. Tack farmor och farfar för hjälpen❤️ 
Lars och Oliver åkte nämligen i går middag i väg på hockey cup. Dom ska vara borta till söndag, tomt... Själv jobbar jag nu onsdag och torsdag natt. I dag har mormor hämtat Effi så hon är där i natt när jag jobbar. Även Linnea är där. 
Så här sitter jag nu själv med vovvarna. Ska snart gå och bada. 
I morgon när jag vaknar ska jag hämta hem tjejerna och sen ska vi fira fredag och nysa.har jag tur vill Linnea sova i Lars säng 😉. 
En riktigt kul greJ som vi ser fram i mot är att Kinnea och jag ska ut och resa, Mallarca den 6/10 . Å vad vi ska ha det gott hon och jag tjoho 😀😍❤️☀️
 
Nu nu sätter jag in lite blandade bilder, å tyvärr lägger dom sig övers i bloggen. Konstigt. Tack Angelica för bilderna❤️ synd där inte va bild på Alice. 
ha det bäst alla glada
❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0