Bäst att inget skriva

Ibland bubblar det inom mig med ord som vill ut men samtidigt vill jag inte dela det. Så jag håller det inne ett tag till. Jobbigt jobbigt och för få timmars sömn gör inte något bättre. 
Snart dax att köra till jobb och jobba en natt till. Hur i H det ska gå till. Men jag hoppas överleva . Blir inte många timmars sömn i morgon hellre . Undra när jag ska få sova ordentligt och vila? Ska man vänta till man är på andra sidan eller?
Det är helt klart för mycket nu.
I morgon är en helvetes dag och jag mår så dåligt när jag tänker på det.

Men jag hoppas ni som läser här har det bra och att om ni har barn att dom och ni har ett fint lov. 
God kväll på er





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0