Börja om

Så är det morgon , regnet vräker ner ute.
Tvättstugan är full med ren och smutsig tvätt. Så jag måste börja dagen med att rensa upp och vika den rena tvätten sen hänga upp det som är i maskinen. Sen tvätta på under dagen. Oliver kom ju hem i går och nu fylldes den där tvättkorgen igen.
Oliver hade haft det bra, så det är ju roligt. Han sover nog länge i dag om jag känner honom rätt.

Måste bädda och tömma diskmaskinen . Sen är det det vanliga till fixet i soffan med kuddar å filtar som varje morgon ligger huller ombuller.
Effi har redan börjat fråga om vad vi ska göra i dag.... Hon frågar detta typ tusen gånget om dagen. Å jag vet verkligen inte vad vi ska göra.
Detta tråkiga vädret gör inte något lättare.
Och när man kollar vädret på telefon är det bara regn så långt den visar. I över en vecka😢. Hoppas det ändrar sig.

Fredag i dag men det känns som det kvittar, Lars ska ju jobba i morgon också. Så ingen avlastning eller roligt på gång med familjen.
Vi är bjudna till Lars mamma i morgon för att fira att hon fyllt år.

Nä eftersom jag ändå inte har något kul att säga slutar jag nu.

Hoppas ni får en bra dag.
💕



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0