Sista kvällen

Så är det bara en natt kvar att sova i sten sängarna 😉
Fått bilder o film hemmifrån och nu längtar jag efter alla hemma. Inte för att vi inte haft en bra dag eller bra semester för det har vi, mycket bra!!!! 

Men ni ser ju själva 😍 man kan ju inte annat än längta när man ser denna pluttan ❤

Nu ska vi göra oss klara för kvälls maten. Undras vad det bjuds på
I kväll, det är ju rätt så
Mycket samma om man säger som så. Men vi blir ju mätta i alla fall.

I morgon bitti berättar jag mer om vår dag i dag och vem vet kanske blir det bilder på det jag shoppat i dag, för jo jag slog till o köpte det där jag blev förälskad i 😍

Vore kul att läsa vad ni gjort i dag, hur är vädret hemma mm så kom igen nu
O bjud på er själva och överrös oss med Goa kommentarer 
😊💗


Kommentarer
Lilian Jonsson

Grattis till Tuvas seger. Måste kännas skönt för Dig som uppfödare! Välkomna hem till rusket. Om en månad är det vår tur. Skall klara av Hasslarp först

Svar: Tack💗 ja jätte roligt att " våra" vovvar syns och är med😊!!
Jo tack , jaså är det rusk... Pi då.
Jaså ska ni ut och fara, det gör ni rätt i. Synd vi inte är på samma resa , det vore kul😉
Tror du menar Åstorp först och inte Hasslarp. Vi ser fram i mot både utställningarna👍😊!
Ha en skön kväll
Kram kram ❤
Susanna Rehn

2014-10-12 @ 19:18:06
Sara

Det är det värsta att sängarna inte brukar falla en i smaken.. Jag har alltid med en egen kudde så jag iallafall kan sova någorlunda. Nu längtar jag tills vi åker!! Förstår att du börjar längta hem, men passa på att njuta de sista innan hemfärd! 💜

Svar: Ja egen kudde vore skönt!! Men snart är vi i våra egna sängar. Kan tro ni längtar!! Ha så bra så hörs vi snart. Hälsa pågarna ❤
Susanna Rehn

2014-10-12 @ 20:11:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0