Söndag

det va fasligt vad mörkt det blev fort i dag , bara att vänja sig. Det ska nog gå det också. 
Tänkte skriva några snabba och hafsiga rader innan jobb. För i natt är det jobb. Skönt att va tillbaka till verkligheten efter en helg full med skratt och trevligheter. 
Vi har haft det så roligt och bra på alla vis och självklart är vi nöjda. I morgon kommer Milton och Pucks riktiga matte och husse och hämtar hem dom. Det kommer bli väldigt tomt efter guld killarna här hemma. Är så glad att fått passa dom.  Det har gått så bra så och man kan ju nästan undra vem som äger dom?? 
 
Jag har haft det stora nöjet att träffa Wilma med matte i helgen. Wilma är från förta kullen med Tindra och Allan. Hon va ljuvlig fin söt och så go. Och jag va så lycklig att få träffa både Wilma och matte❤️ Fick så fina ljus också, stort Tack kära du och tack för att vi äntligen fick träffas. 
 
Om någon undrar hur det gick för resten av A'Special Ones hundar i Mjölby så fick tyvärr Wilma VG och Hildur blev 3:a i klassen med Ck. Men jag är så nöjd och glad ändå. Hon va så pigg glad och hade den där svansen perfekt. Inte för högt och inte för lågt och den viftade fint. Vilket nu i mina ögon inte är det viktigaste då hon ju är konsentrerad på vad hon gör och så fort vi stannar viftar hon som fan och är lika glad som alltid. 
Men eftersom jag fick kommentarer från olika håll att svansen nu va bra i betraktares ögon väljer jag att skriva om det omdebatterade ämnet svans 😉. 
 
Hon va duktig då jag inte tyckte hon blev störd av något utan klarade fint att ha hundar både bakom och framför, och som ni förstår är vi ju jätte nöjda och glada att vi fick ett Cert med hem. Och i mina ögon inte på fel hund. Kul att ha flera hundar i en kull som visar framfötterna. Det slår högt i mina ögon. 
 
Nu ska jag gå och väcka Lars som somnat när han nattat Effi hjärtat. Sen är det snart dax att byta om och tuffa i väg mot jobb. 
 
Hoppas ni alla haft en harmonisk och fin dag
 


Kommentarer
Anonym

Jasså, har nu nån fått svansen i kläm igen.

Svar: 😊
Susanna Rehn

2014-10-27 @ 13:55:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0