Undrar

Undrar om det blir sol här i dag, ser mörkt ut!! Snälla snälla vi vill ha sol!! 
I går var vi mesta delen av dagen på hotellet . 
Sola och badade så länge det gick. Poolen stängdes typ vid elva då någon bajsat i den... Mmmm härligt. 
Den öppnades igen vid fyra .

Vid fem tig vi en taxi ner till hamnen. Där var fint och många affärer . 
När vi den kom hem duschade vi och gick ner och åt. 

Det är väldigt tomt här nu då hotellet ju stänger efter vi åkt på tisdag kväll. Så inga nya gäster och många har åkt hem. Riktigt tråkigt att bo på ett öde hotell. Inget att se och höra på . Nä det va riktigt synd. 

Som vanligt ska jag väll väcka Linnea snart och sen blir det frukost.
I dag åker vi nog till Old Alcudia igen. Där ska vara marknad i dag sögs det. 
Sen tror jag att jag ska slå till på den där saken jag vill ha. 
Om vädret inte blir bra i dag får vi väll se vad vi mer hittar på. Det är riktigt varmt och kvavt men riktigt mulet. 










Nu längtat jag faktiskt hem. Får lätt obehag av ett folktomt hotell faktiskt. Personalen ser ut som om dom redan slutat jobba. 
Nu vill jag hem till Effi💗Oliver💙 Lars 💙 och vovvarna❤!!!!!!!!!!!

Ha det gott där hemma


Kommentarer
sussi

Borta bra men hemma bäst, det blir ett kärt återseende. Det kan nog vara nyttigt att inte behöva göra något och tvinga sig till att ta det lugnt men det är nog inte lätt när man är van att ha många bollar i luften. Jag har nog levt ett liv likt ditt men nu är 2 av 3 barn utflugna och dessutom vuxna och jag kan säga att det blir VÄLDIGT tyst, lugnt och oftas lite småtråkigt längtar ständigt efter barnen. Men det blir väl en vana det oxså har ju hundarna tack o lov. Ha en forsatt bra dag och slå till på den där grejen du är sugen på. Kram

Svar: 😊
Susanna Rehn

2014-10-12 @ 08:30:17
sussi

Borta bra men hemma bäst, det blir ett kärt återseende. Det kan nog vara nyttigt att inte behöva göra något och tvinga sig till att ta det lugnt men det är nog inte lätt när man är van att ha många bollar i luften. Jag har nog levt ett liv likt ditt men nu är 2 av 3 barn utflugna och dessutom vuxna och jag kan säga att det blir VÄLDIGT tyst, lugnt och oftas lite småtråkigt längtar ständigt efter barnen. Men det blir väl en vana det oxså har ju hundarna tack o lov. Ha en forsatt bra dag och slå till på den där grejen du är sugen på. Kram

Svar: Ja det är säkert nyttigt och vi har ju det bra. Men är man rastlös så är man.
Vill ha full rulle o folk o liv omkring mig. Tycker om att prata osv. Så nu är det lite för tyst o lugnt här.
Men om en vecka hemma kanske jag längtar hit igen ha ha.
Ja jag ska slå till, den är såååå fin i mina ögon i alla fall.
Önskar sig en bra dag o tack för din kommentar!
Kram❤
Susanna Rehn

2014-10-12 @ 08:30:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0