Nu

Nu sitter vi i Entrén på hotellet och väntar på bussen. Är 40 min till... Å längtar till vi sitter på bussen och än hellre på flyget.
Vi har i dag gått en sväng sen badat och solat till och från. Sista två timmarna var vi på rummet duschade fixade det sista läste osv. 








Nu efter en vecka med sol bad mat dryck slö tid och mys i hop är vi jätte glada att fått göra detta. Vi kommer nog alltid minnas vår resa Linnea och jag❤ men som sagt nu ser vi fram i
Mot att komma hem till alla igen. 

Flyget går inte dörren sent i kväll och när vi landar i DK hämtar mamma och pappa oss , skönt!!
Mamma skulle ta med våra jackor vilket jag kan tro vi behöver. 
Sen blir det hem till Tuttagården och hundarna och allt. Ska bli skönt att krypa ner i sin säng och sova gott. 
Sen får jag upp i morgon bitti och hälsa på Oliver innan han åker till skolan. För han ska till lägerskola och är borta en natt. Sen får jag se om jag jan sova en liten stund till. Sen ska jag hämta Effi💗hos farmor och farfar om jag har någon bil? 
Gud vad jag ska krama henne pussa henne ❤😘❤

Nä det va allt för denna gången. 
Nästa gång jag bloggar är det från Sverige 😍!! 
Ha det gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0