Hemma

Hem ljuva hem eller? 
Så glad jag var när vi kom hem kl tre i natt. Hundarna blev också glada kan jag säga. 
La mig efter att ha klappat dom och haft dom ute.
Hade satt kl på kvart i sju för att träffa Oliver. Det va kul. Han skulle ju på lägerskola och kommer hem efter skolan i morgon . Men lite kram blev det i morse i alla fall. Jag packade upp min väska och sen la jag mig och somnade.
Blev helt paff när kl var halv tolv när jag vaknade .
Ringde fort till farmor och farfar och fråga om dom kunde komma med Effi. Vilket dom gjorde. 
Det va underbart när hon klev in genom dörren i h vi äntligen fick kramas💗
Så i eftermiddag har vi läst lyssnat på musik mm. Jag har grejat lite här hemma.
När jag skulle ha igång tvättmaskinen fick jag panik!!
MUS SKIT i tvättstugan. 
Blev inget tvättande dörren Lars kom hem. Fick reda på att vi har möss....
Så efter det har jag inte kunnat slappna av...
När Lars kom hem gjorde vi oss klara och körde för att Gratta Helle som fyller år i dag. 
Så det va mysigt .
När vi kom hem var det lite middag och sen sängen för lilla loppan. 
Själv tog jag ett bad och har nu pratat lite i telefon och nu börjat borsta lite på Hildur. Har lite att göra...

Blir nog att jag snart åker och sover hos M&M så jag kan sova. Måste bara se till att va hemma till sex tiden i morgon bitti . 
I morgon ska jag dammsuga och torka golv mm. Se om jag kan få fixat lite på hundarna också. 
Har ju ingen bil så tyvärr kan jag inte ta mig någon stans. Hade behövt köra och handla men det får vänta. 

Ja ni det va vår första dag hemma.  










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0