10 April

Söndag förmiddag, solen skiner och det ser ut att bli en fin dag här i Munka-Ljungby.
I går var det också fint , hittade man en hörna där det inte blåste var det riktigt varmt och skönt.

Lars tillbringade hela dagen ute med pappa i går. Dom fick byggt väggar och lagt dit bjälkar och lite sådant. Dem är så duktiga och fick gjort massor.


Tänkte visa Lars fina sten hög.


Detta är vad vi ska med stenen till, det kommer nog bli jätte fint.


Undertiden Lars var ute och grejade körde jag barnen till Grevie, dom skulle ju vara och sova hos Linda och Magnus. Vilket dom såg fram i mot massor. Så det var lite tjatigt inna vi kunde ge oss i väg.
När jag körde där i från stannade jag och handlade , kött , sås mm mm och grillkol. För grillen skulle tändas på kvällen.

Det blev en riktigt god middag och nu har jag fått mer smak på det grillade...


När vi hade ätigt såg vi på en film, handlade om han som gjort FB. Den var ganska bra. Vi åt även lite chokladpudding, grädde och jordgubbar mmmm.
Men när kl var typ kvart i elva ja då gav jag upp och gick och la mig. Va så trött i kroppen. Jobbigt när man är pigg i huvudet men kroppen skriker.

Vi hade i alla fall en mysig kväll trotts att den inte blev så lång.
Vi hörde av barnen och dom hade det toppen, vilket vi kan tro. Vet inte när dom ska hem i dag men vi får väll ringas.

Lars ska strax ut och jobba vidare, pappa kommer säkert snart också.
Själv funderar jag på att städa lite köksskåp för det kan verkligen behövas. Får se hur mycket jag orkar.

Sen när barnen kommer hem blir det väll full rulle, Linnea ska ju åka till lägerskola i morgon med skolan. Dom ska sova där en natt men hon kommer nog packa som till en vecka.... Fast huvudsaken är att hon tycker det ska bli roligt.

Nu ska jag avsluta med en bild på några fina blommer som Lars köpt och planterat , han vet precis vad jag vill ha!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0