3 April

God morgon god morgon!
Här hörs fåglarna truddilutta , det ger en härlig vårkänsla. Precis som i går när det blev riktigt varmt och fint ute. Det ser ut att ha regnat lite i natt men nu är det uppehåll, vi hoppas på det hela dagen.

Det blev inga fler rader i går. Kan berätta att jag gick och la mig och slumrade någon timme till sen tack och lov. Var ändå otroligt trött. Det var en riktigt tung dag i går, kroppen gjorde ont och krafterna fanns inte.

Men jag fick gjort lite ändå, som att städa i tvättstugan. Så skönt att få lite mer ordning och fint där. Ni vet pantat flaskor och sådant...
Sen blev det så klart dammat och torkat. Bäddat rent , vikt tvätt , tvättat mer tvätt.

Skurat i badrummet , putsat speglar mm.  En sväng i afären för att handla lite. En runda på en loppis, det är vår ena granne som har loppis. Vi har aldrig varit där men körde in om i går. Å gud med grejor tyvärr mest skräp. Loppisen ska upphöra så man fick ta vad man ville gratis. Hittade några söta skedar och "silver" brickor/fat. Försökte putsa upp dom men det blev inte helt bra. Men jag tänkte att man kunde ha dom och sätta ljus på och lite så.

I går lovade jag ju lite bilder på dom fina blommerna vi fick av Mamma och Pappa. 
 Vackra!


Och till sist..


I går var Lars ute och grejade i trädgården , tog bort gamla löv mm. Det blev jätte fint och nu längtar jag ännu mer tills det blir riktigt grönt och fint!


Hundarna var ute nästan hela dagen , dom njöt av det fina vädret.


Oliver var hos en kompis i går efter träningen. Linnea åkte till mormor och morfar en sväng. Mormor , Ezter och hon hade gått ner till havet och myst. Dom hade haft det toppen och Linnea hade doppat tån, brrr fy vad kallt.

När sen barnen kom hem åt vi oxrulader, sås och potatis. Det var gott. Det var min lillapappa som gjort till oss, så gulligt och väldigt smidigt!

I går kväll slö tittade vi på tv, inget speciellt. Slutade med att vi tittade på en film på ettan som faktiskt var riktigt bra.
Men när den slutade ja då skyndade vi i säng. Å så trött jag var och oj vad gött det är med renbäddat...

Ja det var väll vår dag i går. I dag har inte jag några planer. Bara Oliver och Lars som ska och titta på Rögle.  Får väll se vad som händer här annars.

Nu är kl snart 7 på morgonen och alla sover. Väldigt lugnt och tyst. Ska fylla på kaffekoppen och sen titta runt på datorn lite.
Tillsist vill jag bjuda på en bild på dessa små sötingarna som vi plantera i går!
 Ha det bra!


Kommentarer
Carina Ward

När du skriver att du fått LITE gjort,får jag dåligt samvete. för mig låter det som mkt:)Ha en bra dag.

Kram

2011-04-03 @ 08:50:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0