Bilder

Torsdag!
Varit uppe ett antal timmar nu, ätigt två goda mackor med ägg och kavjar. Är så förbaskat hungrig på morgonen nu, helt olikt mig men det är väll bebben som vill ha frukost, fniss!

Tog några bilder på spjälsängen nu, vill ni se?


 Tycker det blev fint!

I går var jag ute och i längerna och kollade efter silverspray färg, har en del fult gult påskpynt jag skulle vilja ändra färg på och kom då på den brilianta iden att spraya det. Hittade ingen färg så det sket sig kan man säga.
Jag är inte mycket för vanligt påskpynt och dom som känner mig vet att gult inte är min favvo färg...
 Dessa tupparna tycker jag är ok.

Denna fina hade barnen köpt till mig på Ullared, dom vet precis vad deras mamma gillar!
Har satt in påskris också, ett med bara vita fjädrar och ett med vita och bruna.


I dag sov både dom andra ut lite, tror inte Lars gick upp förrän nu halv nio. Skönt för honom. Linnea kom upp lite tidigare och Oliver sover ännu.
Lars har nu gått ut för att greja vidare, blir nog mer målning i dag.
Själv funderar jag på att investera i lite blommer och plantera i mina fina spannar som ska stå på trappan. Vi får väll se!

Ha en bra dag nu det ska vi försöka ha!



Kommentarer
Therese- Mamma till Ameah

Men vad gullig du är! :) Kul att du gillar bloggen!



Jag åt också som en tok på morgonen när jag var gravid. Jag kunde få i mig mackor, stekt ägg och frukt och nu orkar jag knappt två smörgåsar, haha. Bebis behöver en massa för att bli stor och stark!



Sängen blev jätte fin och påskpyntet supersött :) När kommer bebis? Vet ni var det blir för kön?



Glad påsk!

Kramar!

2011-04-21 @ 11:12:53
URL: http://mylifeinthai.se
Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Spjälsängen blev jättefin!



SV: Aw, tack så mycket! Verkligen jätteroligt att höra :)

Hoppas du får en glad påsk!

Kram

2011-04-21 @ 23:06:37
URL: http://lovelyeverafter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0