Bilder

Nu ska jag bjuda på lite bilder! Börjar med en bild på vår goda middag vi hade i går!
 Detta är Linneas tallrik som hon fick när hon kom hem från Friskis och Svettis! Hon tyckte precis som vi andra att det smakade fin fint!

I dag åkte jag ju med lilla Mor till Boarp och lite andra ställen. Det var jätte mysigt förutom att kroppen bara skriker NEJ åk hem och vila. Hade sådana kramper i magen ett tag att tårarna kom...men när jag fick sitta en stund i bilen blev det bättre och vi kunde fortsätta vår mysrunda!

Har tagit några bilder på några av blommorna jag köpte i dag. Man kan tro detta är en blom blogg men det är det ju inte bara det att ag ÄLSKAR blommor och att ha fint!





Detta är en sorts Ranunkel, jag har aldrig sett en sådan här förut. Men visst är det cooool!


Denna pryder köksbordet!

Å så årets första Pelargon (stavas?) Vit så klart!!!

Oliverna här på bilden kommer från en Ljuvlig affär som heter Tant Grön, Oliverna är helt underbart goda!!! Marmeladerna på bilden kommer från ett annat ställe!

Den röda flaskan är också från mitt favvo ställe, vi provade den nu till middagen och gud vad god den är!! Perfekt till en god sallad!


Detta är vår middag i dag Creps fyllda med räkor och svamp och en god sallad! Middagen kom pappa med i morse, gissa om man blir glad. Den var så himmla god tyckte vi alla. Tack snälla!
Passade fint för mig i dag att slänga i hop en sallad och sätta formen i ugnen så var middagen klar.

Ja det var lite bilder! Tack mamma för en trevlig dag.

Lars har varit ute och grejat hela dagen, nu efter middagen skyndade han sig ut igen. Han tycker det är så kul och är så glad för "sina" 6 ton kullersten.... Ja vissa blir glad för oliver andra av sten, ha ha. Nä då, det kommer bli så fint och han är så duktig trotts en axel som värker som fan.

Nu har Oliver varit på fotbollsträning, badat och ligger nu bänkad och kollar hockey på tv...
Linnea har varit ute med Lars men smet nu upp på rummet. Själv ska jag nog ta mig ett gott bad sen en kopp kaffe och soffmys.

I morgon ska jag trimma över Ängelin lite sen kommer fika gäster på eftermiddagen. Kul.

Ha en go kväll alla glada!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0