3 Månader i dag!

Vår lilla solstråle, vårt gosiga hjärta Effi "fyller" i dag 3 månader.
Tänk var har tiden tagit vägen?
Varje dag bjuder hon oss på skratt , joddel och massor med smajl. Å vad hon är ljuvlig!!

Hon är lika älskad av oss alla. Linnea och Oliver pratar och pysslar med henne och det syns på hela henne att hon tycker dom är toppen!!

I dag har kollat in Oliver på isen, detta var mycket spännande, hon var med Lars inne i båset där spelarna sitter. Hon skrek ut små glädjetjut ibland, jag tror hon skrek-Kom igen brossan!!! Oliver satte några mål i dag också. Kanske hon peppade honom!!

 Fina!





 Denna fina hästen fick Effi på dopet utav Tant Linda och Farbror Magnus och Tjabo. Hon rider varje dag nu, den är såååå fin tycker hon å vi med så klart!






Ja nu önskar jag en God kväll och avslutar med en bild till på Effi snuttan på 3 månaders dagen!




Kommentarer
Claudia

Grattis grattis till Lill tjorvan:)

2011-08-12 @ 23:35:32
LInda

Grattis lilla gumsan! Åh tant Lindas och fabror Magnus hjärtan smälter när vi ser att du gillar lilla hästen :-)

Kramisar

2011-08-13 @ 01:07:02
Lotta

Åh, herregud.. tänk vad tiden går fort, makalöst! Jag tycker nästan att det var förra veckan som jag fick det där messet och därmed fick magont.. "nu åker vi in, vi hörs sen" haha.. men nu är hon här lilla hjärtat och är 3 månader och världens goaste!

Morronkramar

2011-08-13 @ 09:47:03
Anna

Vad söta bilder på alla barnen :) o grattis lillan :)

2011-08-15 @ 21:56:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0