Aj aj aj

Nu har vi varit på BVC med Effi. Hon vägde i dag 6690 och var 60 cm lång.
Hon fick även sin vaccination, aj aj aj vad hon skrek. Det gjorde jätte ont tyckte hon och dessutom två sprutor ett i varje lår. Stackars snuttan.
Nu vilar hon efter denna tramatiska upplevelse! Hoppas nu hon slipper feber och ont.

Strax kommer käraste Helle hit på en liten fika. Ska bli jätte mysigt. Lars och Oliver har kört till ishallen och Linnea är i dag hos mormor. Så det blir riktigt skönt med fika bara Helle, Effi och jag!

Har fått grejat lite lite, bäddat rent, handlat och Lars har gjort potatis och köttfärssoppa. Gött att ha middagen klar när dom andra kommer hem. Oliver brukar ju va hungrig so en varj efter träningen.

Nä tack och hej från mig 



Kommentarer
Linda

Oh men lilla Effigummsan vad jag tycker synd om dig! Hoppas att du slipper feber o värk!

Ha det så mysigt!

Kram

2011-08-15 @ 16:07:33
Linda

Oh men lilla Effigummsan vad jag tycker synd om dig! Hoppas att du slipper feber o värk!

Ha det så mysigt!

Kram

2011-08-15 @ 16:07:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0