Bilder

 Min nya fina skötväska! Den är inte bara fin utan även bättre att packa i! Känns toppen!
 Lilla loppan!

 Effis presenter sen Dopet.

 Linnea har pysslat! Fin!

 Linnea pysselgumman!

Tja nu är kl snart tolv och Lars ska komma hem en runda snart. Då får jag passa på att köra och handla lite. Vet i katten vad man ska ha till middag. Är sugen på bakad potatis, vi får väll se.

Känner mig faktiskt helt tomm i kroppen och hade helst velat sova sova sova trotts att jag fick sova i natt.
Nu har jag faktiskt hunnigt tvätta en hel del, dammsuga , damma och plocka. Gött!

Börjar bli lite hungrig också nu, hum det är ennu en sak jag inte sköter. Det där med att äta. Jo jo tänker ni nog nu, så som hon ser ut måste hon ju äta hela dagarna. Men nix så är faktiskt inte fallet!

Linnea har en kompis hos sig , dom är dom uppe och grejar. Så roligt att Linnea hjärtat fick något kul att göra  dag.
Glömde berätta i morse i det innlägget att Oliver var på bio i går kväll, själv med en kompis. Det var kul kul kul tyckte han. Det var Bilar 2 dom såg i 3D eller vad det nu heter....

Nu ska jag gå och sätta på lite kaffe så det är klart till Lars kommer hem.
Försökte vara lite positivare denna gången.....hur lyckades jag?


Kommentarer
Anonym

Mycket bättre

/stavlisa

2011-08-11 @ 12:40:54
Anna

Det gick jättebra =) och som kommentar på förra meddelandet så håller jag med om att du kan lämna Effi för några timmar. Jag vet många runt dig som skulle bli hur glada som helst för att få passa henne! Så det tycker jag absolut =) Om jag inte hade jobbat så mycket nu, hade jag jättegärna hjälpt till, dock inte med fixandet av hundarna ;) Ha det så bra och hälsa alla!! =)

2011-08-11 @ 17:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0