God kväll

NU blir det några rader här i från Tutta gården. Just nu är det Oliver , Effi , Tindra och Jopplin o jag som är hemma.
I eftermiddags tog Lars och Linnea husbilen för att köra till Gustavsberg , där det ju är utställning i morgon. Med sig har dom Harriet och Albin. Vet inte hur lilla Harriettan ska klara sig utan sin mamma (jag då). Vet att jag kommer sakna min lilla slyna(ha ha ha vilket ord...)
Fast vi har ju Tindraflindra och Joppanpoppan hos oss.

Vi hoppas Lars och Linnea får det bra i husbilen, hörde att regnet inte ville hålla sig borta....

Oliver och jag har ätigt gott, lax , makrill, några räkor, paj och aioli + rostebröd. Det satt väldigt fint!! Vi har även sett film, Gullivers resor, Ollen fick den när han fyllde år. Den va rolig!

Tyvärr kan vi ju bara se kanal ett på tv då vår fjärkontroll gått sönder....men vi har beställt en ny från telia så den borde komma i början på nästa vecka HOPPAS JAG!!!

Datorn vill inte hellre fungera, kommer ej ut på nätet, tack och lov har vi en "sticka" liggande så vi kan surfa lite ändå. Duktigt tråkigt annars. 

Effi har precis fått mat och sover nu i sin vagn, skulle tro hon sover för natten. I natt ska Oliver sova med mig här nere i Lars säng, det blir mysigt. Han är duktig som passar mamma.

I morgon måste han upp vid sju eftersom det är hockey mm. Själv ska jag åka och hälsa på lila jätte gravida Helle tänkte jag.

I går kväll var vi ju på kräftskiva, jätte gott och mysigt. Bilder kommer en annan dag när datorn fungerar som den ska.

Just nu är det ganska mörkt på himmlen, undras om det blir mer oväder. Det har ju åskat och regnat en hel del i dag.

Nä nu ska jag sluta här och umgås med min Oliver , Tindra och Jopplin (å Effi fast hon snarkar ju...)
God Lördags kväll på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0