Ketchup ska prutta...

och många fler visor från Effis skiva har vi lyssnat på. Det är så roligt att se henne och jag tror verkligen hon tycker om det. Skivan vi spelar för henne heter Älsade barnvisor från Barnkammar boken. Den kan vi rekomendera!!


Här Oliver och Linnea med Effi och har sångstund.




Ja nu har vi ju inte bara sångstunder här i huset om ni tror det.  I går fick vi besök av Claudia och Troja som jag skrev snabbt om i går. Det blev en mysig stund även om jag fick gå ifrån för att baka bullarna jag gjort en deg till.
Jag fick i alla fall fångat Troja på bild, den blev så fin så jag vill visa er den.



I dag gav Lars mig sovmorgon, jag sov till nio vilket var skönt. Nu på fm har vi fixat frukost till barnen mm,. Oliver har åkt till en kompis i stan och Linnea går här hemma och velar lite vad hon ska hitta på.

I dag kommer killen igen som ska kakla i duschen, det ska bli skönt att få det klart. Fast det tar nog några dagar till.

Just nu har jag nog inte mycket mer att skriva om men avslutar med en bild på Effi vad hon gör just nu...



Kommentarer
Claudia

Vilka fina tjejer vi har:) tack tack för igår !! Kram kram

2011-08-18 @ 19:14:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0