Lägg namnet på minnet

Ja ni lägg detta namnet på minnet Backhills Ursula Andrews " Harriet". För snart kommer hon, ha ha. Just nu tränar hon , vilar och förbereder hon sig!!
Mitt allt mitt hjärta!!!!


Fast då utan blommsterkrans!!

Skämt å sido så betyder så klart alla våra vovvar massor för oss. Just nu har denna bloggen varit full med annat. Men det betyder inte att inte hundarna tar lika stor platts länge. För jo då dom finns både här och i mitt hjärta!!

I dag blåser det som bara F-N. Inte trevligt, kom precis en jätte skur också, stackars våra blommor....
Inga planer för mig i dag , Lars och Oliver är i ishallen och Linnea sover. Lillan sover också just nu en liten lur i sin vagn.
Får se om Linnea känner för en tur till ishallen för att kolla in lillebror på isen. I så fall får Lars komma och hämta oss. Ja vi får väll se.
Har i alla fall bäddat och plockat lite, ska fram med spannen och trasan och damma lite. Fullt med dööööa kryp och damm igen.

Hej & Svej från mig


Kommentarer
B-M

Vad roligt att se Harriet och med blommor och blader. Så fin! Lycka till nu på söndag.

Kram till er alla, vi hörs imorgon.

2011-08-10 @ 17:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0